Twee Esprix Awards voor Ontspoord
Onze Whatsapp-thriller ‘Ontspoord’ is rijkelijk bekroond met niet één, maar twee(!!!) zilveren Esprix Awards. En wel binnen de categorieën: ‘experimenteel’ en ‘klein budget’. Oke, we lopen er nooit zo mee te koop, maar hier zijn we toch best een beetje (zeg maar onwijs) trots op.
De Esprix award is een vakprijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes, waarbij niet alleen de strategie en creativiteit wordt beoordeeld, maar ook de impact.
Enkele woorden van de jury:
‘Met Ontspoord ontstond -voor het eerst in Nederland- een nieuwe vorm van storytelling met het bestaand medium Whatsapp.”
‘De impact van Ontspoord was vele malen groter dan sommige campagnes met een veel groter budget, er werden zelfs Twitterfan-accounts opgezet.’
Als bureau voor waardevolle communicatie is impact maken ons hoogst haalbare doel, dus: mission accomplished.
Ontspoord gemist? Bekijk dan hieronder de video of lees hier alle informatie terug rondom de campagne.