Vacature: Accountmanager (36-40 uur)
De Accountmanager die we zoeken gaat ervoor zorgen dat we nog beter worden in het vervullen van de wensen en behoeftes van onze klanten. Daarmee vergroten we de kans op waardevol werk – en dat is positief voor onze klanten, hun publiek én onszelf.
Johnny Wonder wint aanbesteding UWV
The word is out! Vanaf 1 mei zijn we het nieuwe social bureau van UWV.
De komende 4 jaar zullen wij de social media strategie, campagnes en productie verzorgen, in samenwerking met het social media-team van UWV. We zijn supertrots, en vereerd, om na het winnen van de aanbesteding in april juist nu voor UWV aan de slag te mogen. De opdracht waar UWV voor staat was altijd al van groot belang voor de maatschappij, maar heeft door de economische impact van het corona-virus natuurlijk nog een extra dimensie gekregen. We denken dat we een waardevolle bijdrage kunnen leveren door met relevante, bijzondere content op de sociale media kanalen van UWV de behoeften van haar publiek te vervullen.
Johnny Wonder organiseert de Gouden Buren Expositie
Er voor elkaar zijn zit ‘m in de kleine dingen. Een pakketje aannemen voor je buren. Een pan nasi brengen in roerige tijden. Even kijken of alles veilig is als iemand op vakantie is. Het is goud waard.
Voor woningcorporatie Mitros reiken we daarom elke maand een Gouden Kopje Suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur. Dit inspireert bewoners om een goede buur te zijn, en zet lieve buurtbewoners in het zonnetje.
Naast deze nominaties heeft Johnny Wonder nu ook de Gouden Buren Expo georganiseerd: een rondreizende tentoonstelling op basis van de Kopje Suiker-verhalen. De expo reist langs verschillende Mitros-buurten in Utrecht en Nieuwegein, zodat de verhalen ook huurders kunnen inspireren die nog geen verre vrienden zijn op Facebook
Team Johnny Wonder werkt vanuit huis
Uiteraard blijven we met hetzelfde enthousiasme werken aan alle huidige en toekomstige campagnes.
Goud bij de Grand Prix Content Marketing Awards!
Voor Ontspoord - de eerste WhatsApp-thriller van Nederland - wonnen we een Gouden Grand Prix Content Marketing Award