Johnny Wonder
Logo_JW

Vacature: Accountmanager

Johnny Wonder zoekt een Accountmanager (36-40 uur)

Derek Steinhoff
21 mei 2021

Zes nieuwe medewerkers bij communicatiebureau Johnny Wonder!

We verwelkomen bij Johnny Wonder zes nieuwe medewerkers: Milou, Janne, Gina, Romy, Michelle en Annemarie. Zij zullen ons 17-koppige team komen versterken met de ontwikkeling van campagnes en content voor onze klanten met ieder een maatschappelijke visie.

We stellen onze nieuwe Johnny’s graag aan je voor.

Derek Steinhoff
22 mar 2021

Twee Esprix Awards voor Ontspoord

Onze Whatsapp-thriller ‘Ontspoord’ is rijkelijk bekroond met niet één, maar twee(!!!) zilveren Esprix Awards. En wel binnen de categorieën: ‘experimenteel’ en ‘klein budget’. Oke, we lopen er nooit zo mee te koop, maar hier zijn we toch best een beetje (zeg maar onwijs) trots op.

De Esprix award is een vakprijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes, waarbij niet alleen de strategie en creativiteit wordt beoordeeld, maar ook de impact.

Enkele woorden van de jury:
‘Met Ontspoord ontstond -voor het eerst in Nederland- een nieuwe vorm van storytelling met het bestaand medium Whatsapp.”

‘De impact van Ontspoord was vele malen groter dan sommige campagnes met een veel groter budget, er werden zelfs Twitterfan-accounts opgezet.’

Als bureau voor waardevolle communicatie is impact maken ons hoogst haalbare doel, dus: mission accomplished.

Ontspoord gemist? Bekijk dan hieronder de video of lees hier alle informatie terug rondom de campagne.

Derek Steinhoff
03 mar 2021

Johnny Wonder wint aanbesteding UWV

The word is out! Vanaf 1 mei zijn we het nieuwe social bureau van UWV.
De komende 4 jaar zullen wij de social media strategie, campagnes en productie verzorgen, in samenwerking met het social media-team van UWV. We zijn supertrots, en vereerd, om na het winnen van de aanbesteding in april juist nu voor UWV aan de slag te mogen. De opdracht waar UWV voor staat was altijd al van groot belang voor de maatschappij, maar heeft door de economische impact van het corona-virus natuurlijk nog een extra dimensie gekregen. We denken dat we een waardevolle bijdrage kunnen leveren door met relevante, bijzondere content op de sociale media kanalen van UWV de behoeften van haar publiek te vervullen.

Derek Steinhoff
10 jun 2020

Johnny Wonder organiseert de Gouden Buren Expositie

Er voor elkaar zijn zit ‘m in de kleine dingen. Een pakketje aannemen voor je buren. Een pan nasi brengen in roerige tijden. Even kijken of alles veilig is als iemand op vakantie is. Het is goud waard.

Voor woningcorporatie Mitros reiken we daarom elke maand een Gouden Kopje Suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur. Dit inspireert bewoners om een goede buur te zijn, en zet lieve buurtbewoners in het zonnetje.

Naast deze nominaties heeft Johnny Wonder nu ook de Gouden Buren Expo georganiseerd: een rondreizende tentoonstelling op basis van de Kopje Suiker-verhalen. De expo reist langs verschillende Mitros-buurten in Utrecht en Nieuwegein, zodat de verhalen ook huurders kunnen inspireren die nog geen verre vrienden zijn op Facebook

Derek Steinhoff
14 mei 2020