Johnny Wonder
Logo_JW

Vacature: Accountmanager (36-40 uur)

De Accountmanager die we zoeken gaat ervoor zorgen dat we nog beter worden in het vervullen van de wensen en behoeftes van onze klanten. Daarmee vergroten we de kans op waardevol werk – en dat is positief voor onze klanten, hun publiek én onszelf.

Derek Steinhoff
09 nov 2020

Vacature: Redacteur Social Content (32-40 uur)

Als onderdeel van het social team van Johnny Wonder bedenk, produceer, plaats en monitor je waardevolle social content voor onze klanten. Daarbij ligt voor jou de nadruk op copywriting. Op basis van nieuwe strategische inzichten, creatieve mogelijkheden, hypotheses en data maak je onze social content steeds beter, interessanter en effectiever – en zo steeds waardevoller  voor onze klanten en hun publiek.

Derek Steinhoff
09 nov 2020

Vacature: Projectmanager (32-40 uur)

De Projectmanager die we zoeken gaat ervoor zorgen dat we het proces voor onze klanten gestructureerd van A tot Z weten te brengen. Daarmee vergroten we de kans op waardevol werk, tevreden klanten en een blij team. Als Projectmanager ben je degene die namens Johnny Wonder op dagelijkse basis contact heeft met onze klanten over het proces van de always-on social content die het team voor ze bedenkt en produceert.

Derek Steinhoff
09 nov 2020

Johnny Wonder wint aanbesteding UWV

The word is out! Vanaf 1 mei zijn we het nieuwe social bureau van UWV.
De komende 4 jaar zullen wij de social media strategie, campagnes en productie verzorgen, in samenwerking met het social media-team van UWV. We zijn supertrots, en vereerd, om na het winnen van de aanbesteding in april juist nu voor UWV aan de slag te mogen. De opdracht waar UWV voor staat was altijd al van groot belang voor de maatschappij, maar heeft door de economische impact van het corona-virus natuurlijk nog een extra dimensie gekregen. We denken dat we een waardevolle bijdrage kunnen leveren door met relevante, bijzondere content op de sociale media kanalen van UWV de behoeften van haar publiek te vervullen.

Derek Steinhoff
10 jun 2020

Johnny Wonder organiseert de Gouden Buren Expositie

Er voor elkaar zijn zit ‘m in de kleine dingen. Een pakketje aannemen voor je buren. Een pan nasi brengen in roerige tijden. Even kijken of alles veilig is als iemand op vakantie is. Het is goud waard.

Voor woningcorporatie Mitros reiken we daarom elke maand een Gouden Kopje Suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur. Dit inspireert bewoners om een goede buur te zijn, en zet lieve buurtbewoners in het zonnetje.

Naast deze nominaties heeft Johnny Wonder nu ook de Gouden Buren Expo georganiseerd: een rondreizende tentoonstelling op basis van de Kopje Suiker-verhalen. De expo reist langs verschillende Mitros-buurten in Utrecht en Nieuwegein, zodat de verhalen ook huurders kunnen inspireren die nog geen verre vrienden zijn op Facebook

Derek Steinhoff
14 mei 2020