Johnny Wonder
Logo_JW

Johnny Wonder wint aanbesteding UWV

The word is out! Vanaf 1 mei zijn we het nieuwe social bureau van UWV.
De komende 4 jaar zullen wij de social media strategie, campagnes en productie verzorgen, in samenwerking met het social media-team van UWV. We zijn supertrots, en vereerd, om na het winnen van de aanbesteding in april juist nu voor UWV aan de slag te mogen. De opdracht waar UWV voor staat was altijd al van groot belang voor de maatschappij, maar heeft door de economische impact van het corona-virus natuurlijk nog een extra dimensie gekregen. We denken dat we een waardevolle bijdrage kunnen leveren door met relevante, bijzondere content op de sociale media kanalen van UWV de behoeften van haar publiek te vervullen.

Derek Steinhoff
10 jun 2020

Johnny Wonder organiseert de Gouden Buren Expositie

Er voor elkaar zijn zit ‘m in de kleine dingen. Een pakketje aannemen voor je buren. Een pan nasi brengen in roerige tijden. Even kijken of alles veilig is als iemand op vakantie is. Het is goud waard.

Voor woningcorporatie Mitros reiken we daarom elke maand een Gouden Kopje Suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur. Dit inspireert bewoners om een goede buur te zijn, en zet lieve buurtbewoners in het zonnetje.

Naast deze nominaties heeft Johnny Wonder nu ook de Gouden Buren Expo georganiseerd: een rondreizende tentoonstelling op basis van de Kopje Suiker-verhalen. De expo reist langs verschillende Mitros-buurten in Utrecht en Nieuwegein, zodat de verhalen ook huurders kunnen inspireren die nog geen verre vrienden zijn op Facebook

Derek Steinhoff
14 mei 2020

Team Johnny Wonder werkt vanuit huis

Uiteraard blijven we met hetzelfde enthousiasme werken aan alle huidige en toekomstige campagnes.

Derek Steinhoff
24 mar 2020

Goud bij de Grand Prix Content Marketing Awards!

Voor Ontspoord - de eerste WhatsApp-thriller van Nederland - wonnen we een Gouden Grand Prix Content Marketing Award

Derek Steinhoff
20 dec 2019

Boeken lezen via Instagram Stories: Johnny Wonder ontwikkelt #instaboekje voor NS

Lekker lezen doe je in de trein, zélfs als je je boek bent vergeten. Na de eerste Whatsapp-thriller van Nederland ontwikkelde Johnny Wonder nu ook het eerste #instaboekje van Nederland voor de Nederlandse Spoorwegen.

Alternative Text
Anne van der Veer
24 okt 2019