Johnny Wonder
Frankwatching

Johnny & Frank

Ontwikkelingen in online communicatie gaan razendsnel en stellen bedrijven en organisaties voor nieuwe uitdagingen. Dat gaat allang niet meer om de vraag of we niet eens ‘iets met Facebook of Twitter moeten’, maar veel fundamenteler om de vraag hoe we ons moeten verhouden tot een snel veranderende samenleving.

Hoe werkt in deze wereld het effectief uitdragen van je boodschap, het bouwen aan relaties en het creëren van draagvlak en betrokkenheid? En hoe verhoudt online marketing zich daartoe? Precies daarover gaat de training Online Communicatiestrategie die Johnny Wonder verzorgt namens Frankwatching.

Wat leer je tijdens de training Online communicatiestrategie?

Tijdens de praktijkgerichte training Online Communicatiestrategie bespreken we de belangrijkste pijlers voor een moderne communicatiestrategie en hoe je tot een lange-termijnvisie voor je eigen organisatie komt. We bespreken hoe je een gefundeerde keuze maakt in welke media je inzet met welke specifieke doelstellingen. Je leert hoe je conversationele communicatie kunt vormgeven en hoe je tot communicatiecampagnes komt waarbij online en offline communicatie niet alleen naast elkaar bestaan, maar elkaar versterken.

Na afloop van de training:

  • Ben je op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in online communicatie.
  • Ben je bekend met de strategische fundamenten van een moderne communicatiestrategie
  • Ken je de bouwstenen en succesfactoren van een online strategie en kun je
    deze vertalen naar effectieve campagnes.
  • Weet je hoe je tot een langetermijnvisie voor je eigen organisatie komt.
  • Kun je een keuze maken in welke media je inzet voor welke doelstellingen.
  • Weet je hoe je conversationele communicatie kunt vormgeven en hoe je tot communicatiecampagnes komt waarbij on- en offline communicatie elkaar versterken.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor communicatieadviseurs en communicatiemanagers (mede)verantwoordelijk voor het communicatiebeleid. De training is gericht op het ontwikkelen van een visie op online communicatie en een campagnematige communicatieaanpak.

Enthousiaste deelnemers

Wat het opleverde? Daarover laten we graag een aantal deelnemers aan het woord:

“Ontzettend veel geleerd tijdens deze training! De trainer peilt van tevoren en tijdens de training goed de behoeften van alle deelnemers. Zo is iedereen naar huis gegaan met antwoord op hun vraag. Mijn grijze massa is in elk geval goed ge-upgrade betreft de nieuwste online communicatie ontwikkelingen! Een aanrader!”
– Faye Lui

“Waardevolle training waarin je met duidelijke praktijkvoorbeelden stap voor stap leert hoe je een online communicatieplan opstelt of hoe je je huidige plan kan verbeteren. Daarnaast wordt er ook ingezoomd op het inzetten van social media (Facebook, Twitter, Instagram). Kortom een zeer leerzame training voor zoal de beginner als de gevorderde in online communicatie!”
– Marleine Reijmers

“Ik heb veel aan deze training gehad. Het is een zinvolle training voor als je in jouw organisatie een (nieuwe) online strategie gaat schrijven.”
– A. Horjus

Bezoek ook

https://www.frankwatching.com/training/online-communicatiestrategie/

Werken in de gehandicaptenzorg

We begonnen de Facebook-pagina Werken in de gehandicaptenzorg, waar we het vakmanschap van teams uit de sector belichtten.

VGN

Ode aan de kleine harde werkers van de Zuidas

Op de Zuidas stikt het van de harde werkers. En dan hebben we het niet alleen over wat er gebeurt in die enorme kantoren. Want verstopt in het groen werken mieren, slakken, vogels, bijen en vleermuizen misschien wel harder dan al die slimme advocaten en consultants bij elkaar. Met de nieuwe Groene Wandelroute geven we een ode aan de kleine harde werkers van de Zuidas. En laten we zien hoe groen en levendige deze Amsterdamse stadswijk eigenlijk is.

Zuidas

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.