Johnny Wonder
NS International

Harry & Meghan

Hoe kunnen we op een leuke manier de nieuwe Eurostar tussen Amsterdam en Londen onder de aandacht brengen? Met die vraag kwam NS bij ons. Wat bleek: de eerste Eurostar ging rijden in de weken voor de Britse Royal Wedding van Harry en Meghan.

Dus deden we een oproep op het Facebook-kanaal van NS, selecteerden 10 roodharige Nederlandse Harry’s en nodigden ze uit op één van de eerste ritjes met de Eurostar naar Londen. Daar hadden ze een date met hun eigen Britse schoonheid.

Van deze actie (met echte, soms ongemakkelijke dates) maakte we een leuke videoregistratie. De actie leverde naast veel PR ook een nachtelijke escapade op, plus 4 uitgewisselde telefoonnummers en één vervolgdate in Nederland.

Met onze gedragsanalyse methodiek NEO brachten we de impact van deze actie op de Facebookpagina in kaart en zagen we dat deze video erg goed landde bij het publiek.

We sturen ze op Jongerentoer

Johnny Wonder maakte een campagne om jongeren te inspireren erop uit te gaan met de trein.

Nederlandse Spoorwegen

Ode aan de kleine harde werkers van de Zuidas

Op de Zuidas stikt het van de harde werkers. En dan hebben we het niet alleen over wat er gebeurt in die enorme kantoren. Want verstopt in het groen werken mieren, slakken, vogels, bijen en vleermuizen misschien wel harder dan al die slimme advocaten en consultants bij elkaar. Met de nieuwe Groene Wandelroute geven we een ode aan de kleine harde werkers van de Zuidas. En laten we zien hoe groen en levendige deze Amsterdamse stadswijk eigenlijk is.

Zuidas

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.

True Ideas neemt Johnny Wonder over

Door deze uitbreiding kunnen we nóg beter inspelen op de groeiende behoefte van merken die maatschappelijk van betekenis willen zijn en zich daarmee onderscheidend willen profileren.
Meer weten over True Ideas?