Johnny Wonder
Logo_JW
GVB

GVBeestjes Speurtocht

In 2018 werd de langverwachte Noord-Zuidlijn geopend. Tegelijk veranderde het hele Amsterdamse OV-net. Het GVB vroeg ons om mensen hier op een leuke manier kennis mee te laten maken.

Met ons eigen GVBeestje ontwikkelden we een Speurtocht door de stad: Op bijzondere plaatsen langs de lijnen van het OV verstopte we allerlei GVBeestjes. Wie ze allemaal vond en een selfie met ze maakte als bewijs, won een leuke prijs.

Zo ontdekte mensen het nieuwe OV-net ‘Beestje bij Beestje’. Het spel was bij de opening van de Noord-Zuidlijn zo’n succes dat het GVB er een vast onderdeel van hun aanbod heeft gemaakt.

Fotografie: Gé Dubbelman

Acht eeuwen Zin

Voor het 800-jarig bestaan van de orde der Dominicanen maakten we een campagne rondom de zinzoekers van de moderne tijd.

Dominicanen

Supergewone mensen gezocht

Voor Pleegzorg Nederland maakten we een landelijke wervingscampagne voor nieuwe pleegouders.

Pleegzorg Nederland

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.