Johnny Wonder
Logo_JW
GVB

GVBeestjes Speurtocht

In 2018 werd de langverwachte Noord-Zuidlijn geopend. Tegelijk veranderde het hele Amsterdamse OV-net. Het GVB vroeg ons om mensen hier op een leuke manier kennis mee te laten maken.

Met ons eigen GVBeestje ontwikkelden we een speurtocht door de stad: Op bijzondere plaatsen langs de lijnen van het OV verstopte we allerlei GVBeestjes. Wie ze allemaal vond en een selfie met ze maakte als bewijs, won een leuke prijs.

Zo ontdekten mensen het nieuwe OV-net ‘Beestje bij Beestje’. Het spel was bij de opening van de Noord-Zuidlijn zo’n succes dat het GVB er een vast onderdeel van hun aanbod heeft gemaakt.

Fotografie: Gé Dubbelman

Bliksemstarters

Om JINC te helpen aan nieuwe samenwerkingspartners maakten we lokale campagnes over de vraag: Wie gaf jouw carrière een bliksemstart?

JINC

De Rol van je Leven

Als je ergens een bijzondere rol kan spelen in het leven van anderen, dan is dat in de zorg. En hoe meer mensen zich dat beseffen, hoe meer zorgpersoneel. Voor ouderenzorgaanbieder Evean ontwikkelden we daarom een arbeidsmarktcampagne waarin we de rol van hun zorgprofessionals op een wel heel bijzondere manier lieten zien: met een online dramaserie.

Evean

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.