Johnny Wonder
GVB

GVBeestjes Speurtocht

In 2018 werd de langverwachte Noord-Zuidlijn geopend. Tegelijk veranderde het hele Amsterdamse OV-net. Het GVB vroeg ons om mensen hier op een leuke manier kennis mee te laten maken.

Met ons eigen GVBeestje ontwikkelden we een speurtocht door de stad: Op bijzondere plaatsen langs de lijnen van het OV verstopte we allerlei GVBeestjes. Wie ze allemaal vond en een selfie met ze maakte als bewijs, won een leuke prijs.

Zo ontdekten mensen het nieuwe OV-net ‘Beestje bij Beestje’. Het spel was bij de opening van de Noord-Zuidlijn zo’n succes dat het GVB er een vast onderdeel van hun aanbod heeft gemaakt.

Fotografie: Gé Dubbelman

Reiziger die je bijbleef

Voor NS maakten we een contentserie rondom de Reiziger die je bijbleef, waarin personeel én reizigers de mooiste verhalen deelden over reizigers die dit jaar een indruk bij hen achterlieten.

NS

UWV op Social Media

Social media zijn ontzettend bruikbaar om de reputatie van een merk te vergroten, maar dan moet je ze wel goed inzetten. Voor UWV ontwikkelden we een strategie voor al hun socialmediakanalen en creëerden we formats die op een constructieve, positieve manier laten zien hoe belangrijk UWV is voor Nederland. Het resultaat? Enorme groei van de accounts en meer waardering voor de dienstverlening én het merk.

UWV

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.