In 2018 werd de langverwachte Noord-Zuidlijn geopend. Tegelijk veranderde het hele Amsterdamse OV-net. Het GVB vroeg ons om mensen hier op een leuke manier kennis mee te laten maken.
Met ons eigen GVBeestje ontwikkelden we een speurtocht door de stad: Op bijzondere plaatsen langs de lijnen van het OV verstopte we allerlei GVBeestjes. Wie ze allemaal vond en een selfie met ze maakte als bewijs, won een leuke prijs.
Zo ontdekten mensen het nieuwe OV-net ‘Beestje bij Beestje’. Het spel was bij de opening van de Noord-Zuidlijn zo’n succes dat het GVB er een vast onderdeel van hun aanbod heeft gemaakt.
Fotografie: Gé Dubbelman
KPN Cyberlympics
Om aan cybersecurityspecialisten te bewijzen dat KPN een interessante werkgever is, maakten we een mini-documentaire en bijbehorende advertentiestrategie rondom Sector C: het KPN-team dat hun wereldtitel Ethisch Hacken verdedigt op de Global Cyberlympics 2019.
KPNWe sturen ze op Jongerentoer
Johnny Wonder maakte een campagne om jongeren te inspireren erop uit te gaan met de trein.
Nederlandse Spoorwegen
Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?