In 2018 werd de langverwachte Noord-Zuidlijn geopend. Tegelijk veranderde het hele Amsterdamse OV-net. Het GVB vroeg ons om mensen hier op een leuke manier kennis mee te laten maken.
Met ons eigen GVBeestje ontwikkelden we een speurtocht door de stad: Op bijzondere plaatsen langs de lijnen van het OV verstopte we allerlei GVBeestjes. Wie ze allemaal vond en een selfie met ze maakte als bewijs, won een leuke prijs.
Zo ontdekten mensen het nieuwe OV-net ‘Beestje bij Beestje’. Het spel was bij de opening van de Noord-Zuidlijn zo’n succes dat het GVB er een vast onderdeel van hun aanbod heeft gemaakt.
Fotografie: Gé Dubbelman
Fijn wonen
Voor woningcorporatie Mitros verzorgen we de social strategie en maken we alle Facebook-content.
MitrosOntwerpkracht
in de zorg
Voor het Stimuleringsfonds Creatieve Industrie maakten we een reeks podcasts over ontwerpkracht in de zorg.
Stimuleringsfonds Creatieve Industrie
Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?