Johnny Wonder
Logo_JW
Eigen Haard

Maak werk van Mokum

Voor woningcorporatie Eigen Haard ontwikkelden we een arbeidsmarktcampagne rondom hun grootste dilemma’s. De Amsterdamse woningcorporatie zoekt de komende tijd een heleboel nieuwe collega’s – van wijkbeheerders tot makelaars. Johnny Wonder werd gevraagd om daarvoor een wervingscampagne te ontwikkelen.

De doelgroep is breed. Van jong tot oud, met allerlei verschillende opleidingen en een enorm divers mediagebruik. Maar ze hebben wel één ding gemeen: ze wonen allemaal in of rondom Amsterdam. Om ze daar te bereiken kún je natuurlijk gebruik maken van billboards en andere outdoor-media. Maar waarom zou je dat doen als je zelf een podium van 56.000 woningen bezit?

Op verschillende panden van Eigen Haard in Amsterdam – én op het hoofdkantoor bij Sloterdijk – schetsen we daarom de komende tijd de dilemma’s waarmee je in je werk bij de woningcorporatie te maken krijgt. De boodschap: bij Eigen Haard kun je van je mening over Mokum je werk maken. En zo laten we meteen zien dat het werken bij Eigen Haard niet alleen maar leuk is, maar vooral ook relevant. Je hebt er rechtsreeks invloed op hoe Amsterdam zich in de komende jaren gaat ontwikkelen.

In een reeks video’s en fotoverhalen op Facebook en LinkedIn gaan we daar met de huidige medewerkers van Eigen Haard dieper op in. Wat vinden zij het meest boeiende aan hun werk? Waar zijn ze trots op? En aan welke dilemma’s willen ze de komende jaren met hun nieuwe collega’s bij Eigen Haard werken?

https://www.eigenhaard.nl/werkenbij

Supergewone mensen gezocht

Voor Pleegzorg Nederland maakten we een landelijke wervingscampagne voor nieuwe pleegouders.

Pleegzorg Nederland

Reiziger die je bijbleef

Voor NS maakten we een contentserie rondom de Reiziger die je bijbleef, waarin personeel én reizigers de mooiste verhalen deelden over reizigers die dit jaar een indruk bij hen achterlieten.

NS

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.