Johnny Wonder
NS

Reiziger die je bijbleef

Op de Facebook-pagina van NS bewijzen we dat de reiziger bovenaan het prioriteitenlijstje staat. Met als doel: Nederland weer van NS laten houden. De Reiziger die je bijbleef-campagne slaagde daar optimaal in, met goed interacterende social content die mooie PR buiten social opleverde.

We vroegen medewerkers welke reizigers hen waren bijgebleven. Dat leverde prachtige verhalen op, waarvan we er 3 als fotoverhaal op FB en in dagblad Metro hebben geplaatst. De basisgedachte: personeel zet de reizigers met een persoonlijk gekozen cadeau in het zonnetje. Reizigers reageerden massaal met eigen verhalen, waarmee ze zélf het bewijs leveren hoe mooi het kan zijn om met de trein te reizen. Wat weer voer was voor mooie nieuwe producties.

Zoals Esmee, die op station Amersfoort een enorme pandaknuffel cadeau kreeg van een onbekende jongen. Zij en haar moeder willen de jongen graag bedanken, maar ze hebben geen idee wie het is. Hun verhaal leverde een nationale zoektocht op. Ook daardoor groeide de actie uit tot het PR-vehikel dat we voor ogen hadden: AD, Metro, Linda, Telegraaf, Hart van Nederland, Editie NL (web en tv) en allerlei regionale dagbladen gingen ermee aan de haal.

Interacties

40.000
Aantal bereikte mensen

470.000
Totaal aantal shares

2.168

Grip op je gezondheid

Voor de Patiëntenfederatie maakten we een knallende online campagne over de vele voordelen van PGO's.

Patiëntenfederatie

Woest Zuid zoekt Senior Klimboom Analist

Voor Woest Zuid ontwikkelden wij een arbeidsmarktcampagne rondom de dilemma’s van de twintiger.

Woest Zuid

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.

True Ideas neemt Johnny Wonder over

Door deze uitbreiding kunnen we nóg beter inspelen op de groeiende behoefte van merken die maatschappelijk van betekenis willen zijn en zich daarmee onderscheidend willen profileren.
Meer weten over True Ideas?