Nick Franssen
Kanaal Strateeg | Dataconsultant nick@johnnywonder.nlNick Franssen (1987) is Kanaal Strateeg & Dataconsultant bij Johnny Wonder.
Een Johnny van het eerste uur: Nick werkte al eerder van 2012 tot 2016 bij ons. Na ons warme nest te hebben verlaten heeft Nick verschillende omzwervingen gemaakt.
Zo was hij bijna 2 jaar onderweg met z’n oude Land Rover om vanuit Nederland via Mongolië naar Zuid-Afrika te rijden. Gewoon omdat het kan. Over deze reis (en z’n Land Rover) heeft ‘ie het nét iets te vaak, dus beter kan je gewoon de foto’s bekijken op Instagram.com/GoLandy.
Daarnaast werkte hij in de tussentijd nog bij TivoliVredenburg én creatief bureau FEL – waar hij werkte aan de Europese herlancering van het 100% elektrische automerk MG Motor.
Toch realiseerde Nick dat “there is no place like Johnny Wonder” en sloot zich in 2021 weer bij ons aan.
Deze geboren en getogen Limburger woont in Utrecht en als heuse slaapkamergitarist verzamelt en bouwt hij gitaarpedaaltjes: de teller staat inmiddels op 50. Het meest houdt hij van woestijnen, chocoladetoetjes en concerten. Maar niet tegelijkertijd.