Naomi van Stelten
Interim Managing Director naomi@johnnywonder.nlNaomi van Stelten (1980) houdt heel erg van televisie en wilde ook altijd achter de schermen werken bij een televisieprogramma. Tegelijk met haar studie Theater, Film en Televisiewetenschappen kwamen ’nieuwe media’ op: Internet, e-mailen, cd-roms en cyborgs. Het is dat ze te ongeduldig was voor de trage onderzoekswereld, anders deed ze nu nog onderzoek naar nieuwe vormen van televisie.
Naomi werkte achtereenvolgens bij Endemol, waar ze bedrijven hielp die ‘iets met internet’ wilden, bij de NCRV, waar ze crossmediale projecten bedacht en bij Lost Boys, waar ze grote trajecten leidde zoals de Ballenjongens-campagne voor Nuon met de KNVB. Daarna werkte ze negen jaar bij IJsfontein, een bureau gespecialiseerd in interactieve media en daarna bij nog veel meer heel grote en wat kleinere bureaus. Het allermooiste moment? Om met het team van GRRR een Spin Award te winnen met de SpangaS-app, een opdracht via haar oude werkgever KRO-NCRV.
Als interim Managing Director bij Johnny Wonder komt ze helpen met stroomlijnen en het concretiseren van onze plannen. Eventjes dus, maar het vele verhuizen is Naomi niet vreemd. Ze is geboren in Hoorn, maar uiteindelijk in Brabant terechtgekomen. Daar ontmoette ze op de middelbare school de man van haar leven, die ze vervolgens ontwortelde en meenam naar Watergraafsmeer in Amsterdam-Oost. Haar beste tip: Je leert het meest van je fouten, dus zorg dat je fouten maakt en weer opstaat om nog beter te worden.