Johnny Wonder
Logo_JW
22 mar 2021

Zes nieuwe medewerkers bij communicatiebureau Johnny Wonder!

Derek Steinhoff

We verwelkomen bij Johnny Wonder zes nieuwe medewerkers: Milou, Janne, Gina, Romy, Michelle en Annemarie. Zij zullen ons 17-koppige team komen versterken met de ontwikkeling van campagnes en content voor onze klanten met ieder een maatschappelijke visie. 

We stellen onze nieuwe Johnny’s graag aan je voor:

Milou (1991) heeft een achtergrond bij een digitaal creatief bureau, waar ze onder andere werkte aan spaarcampagne-apps voor Albert Heijn. Bij Johnny is ze verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van campagnes, strategieën en andere projecten.

Janne (1992) heeft haar sporen verdiend als redacteur door haar stages bij AT5 en VPRO Dorst. Met een achtergrond in Media en Cultuur én een master Filmstudies weet ze hoe je verhalen doorvertaalt naar film. Met haar vlotte pen en inlevingsvermogen weet ze deze verhalen ook om te vormen naar goede leesstof.  

Gina (1994) gelooft in de kracht van data. Naast haar opleiding Journalistiek volgde ze dan ook de minor Big Data & SMART and Social Media. Sindsdien bedenkt en maakt zij content: van strategie tot aan uitvoering en analyse. Ze was eerder werkzaam als freelancer bij bedrijven als: Wayne Parker Kent, Beautify en J/M Ouders. Maar nu is het tijd voor Gina om zich aan te sluiten bij een team en wel bij het redactieteam van Johnny Wonder. 

Romy (1991) kruipt in de rol van Projectmanager, een rol die haar zeker niet vreemd is. Hiervoor werkte ze bij Talpa network, als Projectcoördinator voor de verschillende radiozenders. Het afgelopen anderhalf jaar was Romy als Brand manager verantwoordelijk voor het vermarkten van Talpa’s online video platform KIJK. Johnny Wonder is een organisatorische duizendpoot rijker!

Michelle Herfkens (1990) is onze aanwinst op het gebied van accountmanagement. Voordat ze Johnny Wonder kwam versterken, heeft ze vier jaar in Sydney gewerkt als accountmanager bij verschillende reclamebureaus. Hier heeft ze campagnes geleid voor klanten als ING, Tinder en Samsung. Bij Johnny Wonder zet ze zich in voor onder andere UWV, KPN, ProRail en ‘s Heeren Loo. 

Annemarie Fischer (1989)’s achtergrond ligt in de Sociale Wetenschappen en Human Geography. Wat dat is? Ze legt het zelf even uit: ‘het bestuderen van relaties van mensen met hun gemeenschappen, culturen, politiek, economie en fysieke omgeving’. Voordat ze aan boord van het Johnny Wonder-schip stapte, werkte ze voor BKB Campagnebureau, Academie van de Stad en verschillende Amsterdamse musea, waaronder het Allard Pierson.

Creatief directeur Willem Dudok verheugt zich ook op de nieuwe ontwikkelingen die eraan zitten te komen. ‘Ik ben trots dat we – zelfs in deze turbulente tijden – ons team op verschillende domeinen met talent en ervaring hebben kunnen versterken. Zo bouwen we gestaag verder aan onze missie: dé communicatiepartner zijn voor merken met een maatschappelijke missie.’