We hebben een Bronzen Esprix gewonnen!
Soms zijn er campagnes waar je nét iets meer bij voelt dan bij andere. Waarvan je ook nét iets gelukkiger wordt als ’ie ook nog succesvol blijkt. Afgelopen najaar maakten we in opdracht van Pleegzorg Nederland een wervingscampagne voor nieuwe pleegouders: Supergewone Mensen Gezocht. Die leverde liefst 7229 potentiële nieuwe pleegouders op. Gisteren wonnen we er ook nog een Bronzen Esprix voor!
Uit het juryrapport: ‘…”het gewone” is de kracht van deze case. Strategisch is het goed doordacht. De concrete doelstelling om met de campagne 3500 nieuwe pleegouders te werven is glansrijk gehaald. De gegenereerde aandacht in de traditionele media is imposant.’
Een hele grote dankjewel aan álle mensen die hebben meegeholpen aan het succes van deze campagne: Pleegzorg Nederland en alle regionale organisaties, Fabian Saphtu, Kasper van Noppen, Eva de Lange, Tanja Terstappen, Vera Klandermans, Prospektor, Max.nl, Rogier Maaskant en BBK/Door Vriendschap Sterker. Puik werk jongens!
Trots als een spreekwoordelijke pauw, dat zijn we. We dragen de Bronzen Esprix uiteráárd op aan alle huidige en toekomstige pleegouders van Nederland.
Bekijk de campagnewebsite: supergewonemensengezocht.nl
En lees hier meer over de campagne.