Johnny Wonder
Logo_JW
NS

NS tv

Hoe kunnen we het merk NS tot leven brengen op YouTube? We ontwikkelden NS tv: een kanaal met interactieve shows, reportages en series. Populair én verdiepend, en steeds bedoeld om de band van reizigers met NS te versterken.

Soms zijn die formats lekker luchtig, zoals De Leukste Treinquiz van Nederland. Daarin gaat quizmaster Julia met reizigers op zoek naar het juiste antwoord op een treingerelateerde quizvraag. Soms zijn ze nostalgisch, zoals bij Terug Naar Huis, waarin we met ouderen terug gaan naar hun geboortegrond. En soms krijg je er zin van om erop uit te gaan, zoals bij Hartje Stad, waarin we samen met een local de leukste Nederlandse stadjes ontdekken.

In 2018 maakten we voor onze NS tv-formats 37 video’s, die bij elkaar ruim 680.000 keer zijn bekeken.

Ook themacampagnes en arbeidsmarktcommunicatie krijgen er inmiddels een logische plek. Zo maakten we de reeks ‘Opeens Had Je Het’ – over mensen die jaren geleden naar aanleiding van de beroemde campagne besloten om conducteur bij NS te worden. Hun succesverhalen zijn een inspiratie voor anderen om dezelfde keuze te maken – want goede conducteurs hebben we altijd nodig!

Zo ontwikkelden we een kanaal waar de doelgroep steeds weer naar kan kijken – en waarmee we gestaag bouwen aan het laten groeien van aandacht en merkwaarde.

Totaal aantal views

680.000
Gemaakte video's

37
Formats

4

Kijk naar NS tv op Youtube.

Een Dagje Groen

Crowdfunding voor duurzaamheid! Met een campagne die de gezamenlijke impact van duurzaam leven meet, lieten we Nederland kennis maken met de naam én missie van Milieu Centraal.

Milieu Centraal

Fijn wonen

Voor woningcorporatie Mitros verzorgen we de social strategie en maken we alle Facebook-content.

Mitros

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.