Johnny Wonder
Logo_JW
Mitros

De kopje suiker award

Voor woningcorporatie Mitros reiken we elke maand een gouden kopje suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur.

Op Facebook heeft Mitros een simpele propositie: hier zie je hoe fijn het kan zijn om te huren bij Mitros. Want sociale huur is vaak precies dat: heel sociaal. Huurders gaan soms door het vuur voor elkaar. Dat willen we graag belonen of nog liever, bevorderen. Want prettig wonen doe je samen. Ga maar na: een werkende douche is fijn, maar de persoon die naast je woont heeft veel meer invloed op je woongenot.

Bovendien lezen we met zijn allen liever over mensen dan douchekoppen. Dat zie je in de cijfers.

De ‘Kopje Suiker Award’ roept veel inhoudelijke reacties op. Van mensen die het verhaal mooi vinden en mensen die hun eigen buren nomineren d.m.v. een nieuw verhaal. Dit verdiept en bestendigt de waardering voor Mitros als een sociaal merk.

Harry & Meghan

Om de nieuwe treinverbinding tussen Amsterdam en Londen te vieren stuurden we 10 Nederlandse ‘Prince Harry’s’ met de Eurostar naar Londen voor een date met hun eigen Britse ‘Meghan’.

NS International

Acht eeuwen Zin

Voor het 800-jarig bestaan van de orde der Dominicanen maakten we een campagne rondom de zinzoekers van de moderne tijd.

Dominicanen

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.