Johnny Wonder
Logo_JW
Mitros

De kopje suiker award

Voor woningcorporatie Mitros reiken we elke maand een gouden kopje suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur.

Op Facebook heeft Mitros een simpele propositie: hier zie je hoe fijn het kan zijn om te huren bij Mitros. Want sociale huur is vaak precies dat: heel sociaal. Huurders gaan soms door het vuur voor elkaar. Dat willen we graag belonen of nog liever, bevorderen. Want prettig wonen doe je samen. Ga maar na: een werkende douche is fijn, maar de persoon die naast je woont heeft veel meer invloed op je woongenot.

Bovendien lezen we met zijn allen liever over mensen dan douchekoppen. Dat zie je in de cijfers.

De ‘Kopje Suiker Award’ roept veel inhoudelijke reacties op. Van mensen die het verhaal mooi vinden en mensen die hun eigen buren nomineren d.m.v. een nieuw verhaal. Dit verdiept en bestendigt de waardering voor Mitros als een sociaal merk.

Supergewone mensen gezocht

Voor Pleegzorg Nederland maakten we een landelijke wervingscampagne voor nieuwe pleegouders.

Pleegzorg Nederland

GVBeestjes Speurtocht

Voor de lancering van de Noord-Zuidlijn en het nieuwe Amsterdamse OV-netwerk ontwikkelden we een speurtocht door de stad.

GVB

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.