Johnny Wonder
Logo_JW
Mitros

De Kopje Suiker Award

Voor woningcorporatie Mitros reiken we elke maand een gouden kopje suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur.

Op Facebook heeft Mitros een simpele propositie: hier zie je hoe fijn het kan zijn om te huren bij Mitros. Want sociale huur is vaak precies dat, heel sociaal. Huurders gaan soms door het vuur voor elkaar. Dat willen we graag belonen of nog liever, bevorderen. Want prettig wonen doe je samen. Ga maar na: een werkende douche is fijn, maar de persoon die naast je woont heeft veel meer invloed op je woongenot.

Bovendien lezen we met zijn allen liever over mensen dan douchekoppen. Dat zien we terug in de cijfers uit onze gedragsanalyse methodiek NEO, waarmee alle verhalen gemonitord worden. De ‘Kopje Suiker Award’ slaat aan en is in staat om mensen te activeren. De verhalen roepen veel inhoudelijke reacties op. Van mensen die het verhaal mooi vinden en mensen die hun eigen buren nomineren d.m.v. een nieuw verhaal. Dit verdiept en bestendigt de waardering voor Mitros als een sociaal merk.

Om de bewoners ook in hun wijk te inspireren om een goede buur te zijn, hebben we de Gouden Buren Expo georganiseerd: een rondreizende tentoonstelling op basis van de Kopje Suiker-verhalen. De expo reist langs verschillende Mitros-buurten in Utrecht en Nieuwegein, zodat de verhalen ook huurders kunnen inspireren die nog geen verre vrienden zijn op Facebook.

NS Publieksprijs

NS draagt lezen een warm hart toe en neemt reizigers graag mee in haar enthousiasme over boeken. Dat komt jaarlijks tot een hoogtepunt tijdens de aanloop naar en uitreiking van de NS Publieksprijs. Om aandacht voor die prijs en de genomineerde boeken zo groot mogelijk te maken, ontwikkelden we een campagne rondom digitale Miniboekjes. Die zorgden voor een enorme groei in lezers én stemmen.

Nederlandse Spoorwegen

Rechtstreeks naar Basel

De ICE International 105 naar Basel is sinds de nieuwe dienstregeling twee keer zo lang als een gebruikelijke ICE en biedt dus veel meer plaats. Aan Johnny Wonder de vraag daarvoor awareness te creëren bij leisure reizigers.

NS International

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.