Johnny Wonder
Logo_JW
NS International

Harry & Meghan

Hoe kunnen we op een leuke manier de nieuwe Eurostar tussen Amsterdam en Londen onder de aandacht brengen? Met die vraag kwam NS bij ons. Wat bleek: de eerste Eurostar ging rijden in de weken voor de Britse Royal Wedding van Harry en Meghan.

Dus deden we een oproep op het Facebook-kanaal van NS, selecteerden 10 roodharige Nederlandse Harry’s en nodigden ze uit op één van de eerste ritjes met de Eurostar naar Londen. Daar hadden ze een date met hun eigen Britse schoonheid.

Van deze actie (met echte, soms ongemakkelijke dates) maakte we een leuke videoregistratie. De actie leverde naast veel PR ook een nachtelijke escapade op, plus 4 uitgewisselde telefoonnummers en één vervolgdate in Nederland.

Ontwerpkracht
in de zorg

Voor het Stimuleringsfonds Creatieve Industrie maakten we een reeks podcasts over ontwerpkracht in de zorg.

Stimuleringsfonds Creatieve Industrie

Fijn wonen

Voor woningcorporatie Mitros verzorgen we de social strategie en maken we alle Facebook-content.

Mitros

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.