Johnny Wonder
Logo_JW
NS International

Harry & Meghan

Hoe kunnen we op een leuke manier de nieuwe Eurostar tussen Amsterdam en Londen onder de aandacht brengen? Met die vraag kwam NS bij ons. Wat bleek: de eerste Eurostar ging rijden in de weken voor de Britse Royal Wedding van Harry en Meghan.

Dus deden we een oproep op het Facebook-kanaal van NS, selecteerden 10 roodharige Nederlandse Harry’s en nodigden ze uit op één van de eerste ritjes met de Eurostar naar Londen. Daar hadden ze een date met hun eigen Britse schoonheid.

Van deze actie (met echte, soms ongemakkelijke dates) maakte we een leuke videoregistratie. De actie leverde naast veel PR ook een nachtelijke escapade op, plus 4 uitgewisselde telefoonnummers en één vervolgdate in Nederland.

Met onze gedragsanalyse methodiek NEO brachten we de impact van deze actie op de Facebookpagina in kaart en zagen we dat deze video erg goed landde bij het publiek.

Ons Energienet

Voor Netbeheer Nederland maakten we een landelijke campagne rondom de uitrol van de slimme meter.

Netbeheer Nederland

We sturen ze op Jongerentoer

Johnny Wonder maakte een campagne om jongeren te inspireren erop uit te gaan met de trein.

Nederlandse Spoorwegen

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.