Johnny Wonder
NS International

Harry & Meghan

Hoe kunnen we op een leuke manier de nieuwe Eurostar tussen Amsterdam en Londen onder de aandacht brengen? Met die vraag kwam NS bij ons. Wat bleek: de eerste Eurostar ging rijden in de weken voor de Britse Royal Wedding van Harry en Meghan.

Dus deden we een oproep op het Facebook-kanaal van NS, selecteerden 10 roodharige Nederlandse Harry’s en nodigden ze uit op één van de eerste ritjes met de Eurostar naar Londen. Daar hadden ze een date met hun eigen Britse schoonheid.

Van deze actie (met echte, soms ongemakkelijke dates) maakte we een leuke videoregistratie. De actie leverde naast veel PR ook een nachtelijke escapade op, plus 4 uitgewisselde telefoonnummers en één vervolgdate in Nederland.

Met onze gedragsanalyse methodiek NEO brachten we de impact van deze actie op de Facebookpagina in kaart en zagen we dat deze video erg goed landde bij het publiek.

UWV op Social Media

Social media zijn ontzettend bruikbaar om de reputatie van een merk te vergroten, maar dan moet je ze wel goed inzetten. Voor UWV ontwikkelden we een strategie voor al hun socialmediakanalen en creëerden we formats die op een constructieve, positieve manier laten zien hoe belangrijk UWV is voor Nederland. Het resultaat? Enorme groei van de accounts en meer waardering voor de dienstverlening én het merk.

UWV

Je zou willen dat je op stop had gedrukt…

Met deze campagne voor Stop it Now maakten we de groeiende groep jongeren die beelden van seksueel misbruik kijkt bewust van hun gedrag. Dankzij een confronterende video zochten velen van hen hulp en groeide het bewustzijn over dit probleem in heel Nederland.

Stop it Now

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.