Johnny Wonder
Logo_JW
NS

Van deur tot deur

NS heeft de ambitie om jouw persoonlijke reisgids voor het OV te zijn. Hun nieuwe app geeft je dan ook reisadvies van deur tot deur, naar welke bestemming dan ook. De vraag aan Johnny Wonder: hoe kunnen we dat op onze social kanalen laten zien?

We kozen ervoor om persoonlijke verhalen te vertellen van mensen die voor het eerst in hun leven door een nieuwe deur gaan. Mensen die bijvoorbeeld een nieuwe baan hebben of de ouders van een nieuwe liefde gaan ontmoeten. Zelfs op deze belangrijke, spannende momenten in het leven zorgt NS dat je zonder zorgen op je bestemming komt.

Van die verhalen maakten we tailor-made content voor de belangrijkste social kanalen van NS: Facebook en YouTube. Uit de reacties op de eerste verhalen vonden we nieuwe verhalen over andere nieuwe deuren, waar we opnieuw leuke content over konden maken.

Facebook bereik per update

200.000
Engagement rate

7,2%
Youtube views

┬▒300.000
Links

Download hier de NS-app voor iPhone.
Download hier de NS-app voor Android.

Abonneer je op het YouTube-kanaal van NS.
Volg NS hier op Facebook.

KPN Cyberlympics

Om aan cybersecurityspecialisten te bewijzen dat KPN een interessante werkgever is, maakten we een mini-documentaire en bijbehorende advertentiestrategie rondom Sector C: het KPN-team dat hun wereldtitel Ethisch Hacken verdedigt op de Global Cyberlympics 2019.

KPN

Supergewone mensen gezocht

Voor Pleegzorg Nederland maakten we een landelijke wervingscampagne voor nieuwe pleegouders.

Pleegzorg Nederland

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.