JINC helpt jongeren met een sociaaleconomische achterstand aan een goede start op de arbeidsmarkt. Samen met bedrijven en scholen laten ze hen bijvoorbeeld kennismaken met allerlei beroepen. Om nog meer jongeren te kunnen helpen zoekt JINC lokale samenwerkingspartners. Maar hoe komen ze op de radar bij zulke organisaties?
Wie gaf jouw carrière een Bliksemstart? Op basis van die vraag maakten we lokale social media campagnes over bliksemstages bij diverse bedrijven. We lieten bijvoorbeeld zien hoe medewerkers van het distributiecentrum van Albert Heijn jongeren een dagje lieten meelopen.
In persoonlijke verhalen over deze medewerkers zagen we hoe zij zich realiseerden wat ze in hun functie ook kunnen zijn: een voorbeeld voor jongeren. Zo konden andere bedrijven en professionals uit de regio zien hoe leuk en waardevol het is om je aan te sluiten bij JINC.
Links
De trein online
Sinds 2015 verzorgen we alle strategieën en content voor NS op Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube.
NSFijn wonen
Voor woningcorporatie Mitros verzorgen we de social strategie en maken we alle Facebook-content.
Mitros
Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?