Johnny Wonder
Logo_JW
JINC

Bliksemstarters

JINC helpt jongeren met een sociaaleconomische achterstand aan een goede start op de arbeidsmarkt. Samen met bedrijven en scholen laten ze hen bijvoorbeeld kennismaken met allerlei beroepen. Om nog meer jongeren te kunnen helpen zoekt JINC lokale samenwerkingspartners. Maar hoe komen ze op de radar bij zulke organisaties?

Wie gaf jouw carrière een Bliksemstart? Op basis van die vraag maakten we lokale social media campagnes over bliksemstages bij diverse bedrijven. We lieten bijvoorbeeld zien hoe medewerkers van het distributiecentrum van Albert Heijn jongeren een dagje lieten meelopen.

In persoonlijke verhalen over deze medewerkers zagen we hoe zij zich realiseerden wat ze in hun functie ook kunnen zijn: een voorbeeld voor jongeren. Zo konden andere bedrijven en professionals uit de regio zien hoe leuk en waardevol het is om je aan te sluiten bij JINC.

NS tv

Johnny Wonder ontwikkelde de strategie plús een aantal succesvolle formats voor NS tv - het YouTube-kanaal van NS.

NS

Acht eeuwen Zin

Voor het 800-jarig bestaan van de orde der Dominicanen maakten we een campagne rondom de zinzoekers van de moderne tijd.

Dominicanen

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.