Johnny Wonder
Logo_JW
JINC

Bliksemstarters

JINC helpt jongeren met een sociaaleconomische achterstand aan een goede start op de arbeidsmarkt. Samen met bedrijven en scholen laten ze hen bijvoorbeeld kennismaken met allerlei beroepen. Om nog meer jongeren te kunnen helpen zoekt JINC lokale samenwerkingspartners. Maar hoe komen ze op de radar bij zulke organisaties?

Wie gaf jouw carrière een Bliksemstart? Op basis van die vraag maakten we lokale social media campagnes over bliksemstages bij diverse bedrijven. We lieten bijvoorbeeld zien hoe medewerkers van het distributiecentrum van Albert Heijn jongeren een dagje lieten meelopen.

In persoonlijke verhalen over deze medewerkers zagen we hoe zij zich realiseerden wat ze in hun functie ook kunnen zijn: een voorbeeld voor jongeren. Zo konden andere bedrijven en professionals uit de regio zien hoe leuk en waardevol het is om je aan te sluiten bij JINC.

Rechtstreeks naar Basel

De ICE International 105 naar Basel is sinds de nieuwe dienstregeling twee keer zo lang als een gebruikelijke ICE en biedt dus veel meer plaats. Aan Johnny Wonder de vraag daarvoor awareness te creëren bij leisure reizigers.

NS International

Maak werk van Mokum

Voor woningcorporatie Eigen Haard ontwikkelden we een arbeidsmarktcampagne rondom hun grootste dilemma’s.

Eigen Haard

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.