Johnny Wonder
NS International

Rechtstreeks naar Basel

De zakelijke reiziger weet de ICE International naar Basel al goed te vinden, blijkt uit de verkochte 1e klas-tickets, maar de leisure reizigers nog niet. Dat moet veranderen.

De stad Basel heeft alle ingrediënten voor een goede city-trip, zonder de drukte van alle populaire bestemmingen. En door met de trein te gaan, kom je er nog heel relaxt aan ook. Om dat over te brengen maakten we:

  • Sponsored content met tips voor ontspannen treinreizen.
  • Prachtig geïllustreerde posters.
  • Een docu over prijswinnaars die naar Art Basel mochten.
  • Een livestream waarmee de kijker zelf de treinreis naar Basel vanuit huis kon beleven én onderweg prijzen kon winnen.

De illustraties in deze campagne werden verzorgd door Sandy van Helden.

Het resultaat

Uit onderzoek van MetrixLab naar de campagne bleek dat het thema ‘rust’ zeer goed aansloot bij het publiek, en dat de campagne ook een zeer positieve bijdrage leverde aan de algemene merkwaarden van ICE.

Over het algemeen was het ingekochte bereik van de mediapartners erg hoog, net als de leestijd van de gesponsorde artikelen. Een artikel op HP/de tijd had zelfs een gemiddelde leestijd van 6 minuten.

Werken in de gehandicaptenzorg

We begonnen de Facebook-pagina Werken in de gehandicaptenzorg, waar we het vakmanschap van teams uit de sector belichtten.

VGN

Helpwanted bij online grensoverschrijdend gedrag

Elk jaar krijgen duizenden jonge Nederlanders te maken met online grensoverschrijdend gedrag. Met deze campagne voor Helpwanted, een van de weinige partijen die je daarbij kan helpen, creëerden we een positieve sociale norm rondom het online delen van informatie en beelden.

Wil je weten wat we voor jouw organisatie zouden kunnen doen?

Neem direct contact met ons op.