Over ons

We leven in een tijd waarin het internet iedereen met iedereen verbindt.

Waarin aandacht schaars is, en afleiding altijd dichtbij.
Waarin autoriteit niet meer vanzelfsprekend is, en elke onhandige handeling voordat je het weet onder een publiek vergrootglas belandt.
Waarin traditionele organisaties in allerlei sectoren het loodje leggen tegen ’disruptieve’ start-ups.
En er iedere week wel weer een nieuw interessant platform of kanaal verschijnt.

Dat heeft het speelveld verdomde ingewikkeld gemaakt, voor organisaties die belang hebben bij een heldere communicatie met hun klanten of publiek.

Want als de aandacht trekken al zo ingewikkeld is, hoe bouw je dan ooit een betekenisvolle relatie op?
Hoe ontwikkel je draagvlak voor een nieuw plan of project?
Hoe overtuig je mensen om zich bij je doel of organisatie aan te sluiten?
Hoe beïnvloed je de publieke opinie positief?

Het zijn vragen waarmee veel van onze klanten worstelden.

Ze wilden verder met sociale media, maar wisten niet goed hoe.
Ze hadden zoveel mooie verhalen te vertellen, maar kregen ze niet over het voetlicht.
Ze wilden nieuwe doelgroepen bereiken, maar hadden moeite om ze te vinden.

Johnny Wonder kon helpen. Vooral door nieuwe kansen te tonen. Want hetzelfde internet dat het speelveld zo ingewikkeld maakte, biedt óók onvoorstelbaar veel mogelijkheden voor nieuwe relaties met het publiek.

Waarbij je niet meer vastzit aan generieke en peperdure massacommunicatie, maar juist heel gericht je doelgroep kunt bereiken.
Waarbij je niet meer afhankelijk bent van journalisten die je persbericht wel of niet oppikken, maar waar je zelf de verhalen kunt publiceren die je graag wilt laten zien.

Johnny Wonder ondersteunt al vijf jaar organisaties met een rijke geschiedenis én een hoopvolle toekomst.
Met heldere strategische inzichten, effectieve campagnes en boeiende content. En vooral ook: met duurzaam resultaat.

Van de VPRO – die we hielpen om van Facebook-fans betalende leden te maken – tot NS, waarvoor we de Tienertoer weer op de kaart zetten bij de jongeren van nu. Van de Gemeente Amsterdam – waarvoor we Amsterdammers vertrouwd maakten met de nieuwe regels voor AirBNB tot Pleegzorg Nederland, dat we hielpen in de zoektocht naar 3500 nieuwe pleegouders.

Een communicatiebureau voor het digitale tijdperk.

Dat is Johnny Wonder.